2009-09-26







Det har varit lite lugnt på fixarfronten det senaste då vi har varit utomlands några veckor samt att det hänt mycket i familjen (Mickes farmor och mormor har gått bort). Lite väggord har jag ändå hunnit beställa från Stilero på nätet som vi moterat upp idag, en kanonfin ljuslykta står på "fenan" på vår bubbelkopp i badrummet uppe. Den underbara ljuslyktan var en present från min syster när jag fyllde år. Eftersom huset kommer att räknas som klart i år (hoppas jag!) så får väggordet "Anno 2009" stå ovanför huvudentén när man kommer in alldeles ovanför ringklockan. På den tomma väggen i matsalstornet finns nu ett av mina favoritväggord; "Friends... ".





5 kommentarer:

jossees sa...

Haha, ljuslyktan fick du från mej!:P

Micke o Susanne sa...

Okej! Jag får rätta till det då! Kram!

Lena sa...

Hälsa micke och beklaga men gud vad snyggt det blev!

Micke o Susanne sa...

Jag har hälsat honom, och ja, vi är båda kanonnöjda över resultatet! :-)

Hanna sa...

JÄTTEFINT hus!