2013-03-24

Thailand & Påsk

 Koh Nangyuan
Koh Nangyuan
 Koh Samui
Chaweng Cove Resotel - Chaweng - Koh Samui
 Koh Tao
 Chaweng Cove Resotel - Chaweng - Koh Samui
Nalah undersöker påskriset hemma, brukar inte pynta alls när det är påsk, men i år fick det bli lite påskris iallafall.


Vi har spenderat tre underbara veckor på Koh Samui i Thailand, var på utflykt till Koh Tao och Koh Nangyuan, hela gruppen med öar är helt underbart vackra och eftersom vi varit där förut så visste vi att vi reste tillbaka till ett litet paradis på vår planet. 

Här hemma fixas det mest med bastun för tillfället, så snart våren visar sig blir det att sätta stenmur runt tomten och även ordna så att vi äntligen kan få till en gräsmatta framför huset. 

  

4 kommentarer:

Maggis sa...

Åh vad mysigt det ser ut. Hoppas ni hade det bra och återigen tack för kortet. Det kom på en jobbig dag så det värmde extra mycket.

Hoppas nu ni får en underbar påsk med vårväder. Själv beger jag mig söderöver imorn. Men tyvärr går det inga flyg på röda dagar så det får bli en seg tågresa och med tanke på min tur med tåg så lär jag bli minst 2h försenad. Men men... :)

Kramen

Anonym sa...

Tack!

Jo vi har haft det helt underbart, gott att solen även visar sig här hemma,dock inte med samma härliga temperatur... Ta hand om dig, hälsa nära & kära, hoppas att resan fortlöper utan vidare bekymmer!

Kram Susanne

Anonym sa...

Hej!

Vilka underbara bilder och skönt att ni har haft det gott! Välbehövligt med lite semester kan jag tänka mig... :-) Kul annars med inlägg på bloggen, hoppas att det kommer fler framöver :-)

/Linda

Maggis sa...

Familjen min hälsar tillbaka :-)